چاپ این صفحه

نظارت های مستمر بر بازار شهرستان میناب افزایش یاید

میناب نیوز: معاون برنامه ریزی و امور عمرانی گفت: نظارت های مستمر بر بازار شهرستان میناب افزایش یاید.

به گزارش میناب نیوز، مسعود قاسمی در نشست تنظیم بازار شهرستان میناب که سالن اجتماعات معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب برگزار شد اظهار کرد: خدمت ‌رسانی به مردم باید با بهترین کیفیت و مطلوب‌ ترین شکل ممکن انجام شود .

وی افزود: بازرسان برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم باید در کنترل و نظارت بر بازار نهایت دقت و حساسیت را داشته باشند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی  معاونت استانداری  و فرمانداری ویژه شهرستان میناب تصریح کرد: با برنامه ریزی دقیق  کالاهای اساسی و اقلام اصلی مورد نیاز مردم در شهرستان میناب در دسترس قرار گیرد.

محمدعباسی نیز دراین نشست گفت: طرح نظارتی بازار در استان هرمزگان و شهرستان میناب در ایام پایانی سال و فروردین سال ۹۷ شروع شده است و بازرسان و تیم های گشت و کنترل این سازمان، روند عرضه کالا را در بخش های مختلف، تحت نظارت دقیق و کامل دارند.

وی تصریح کرد: برای تنظیم بازار ،گوشت منجمد مرغ به قیمت هر کیلو ۶۳ هزار ریال و هر کیلو گوشت گوساله از ۲۲۰ هزار ریال تا ۲۴۰هزار ریال تعیین شده است و همچنین برنج هندی نیزعرضه می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت و معدن و تجارت استان هرمزگان گفت : همشهریان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با سامانه ۱۲۴ تماس حاصل نموده تا در اسرع وقت تیم های گشت کنترل و نظارت به محل اعزام شوند.

وی سیب و پرتقال شب عید استان هرمزگان و شهرستان میناب تامین شده است و از 25 اسفند ماه به بعد توزیع شروع می شود .

عباسی افزود: قیمت گذاری میوه ها برای توزیع در بازار و زمان توزیع هنوز نرسیده است و قیمت نهایی در روزهای آتی و نزدیک به پایان سال تعیین می شود.

وی در پایان افزود : ضمن نظارات های مستمر اطلاع رسانی کافی و بنرهای لازم در مکان های عرضه کالاهای تنظیم بازار نصب شود .

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2460