امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

هزار و ۲۶۹ ميليارد تومان اعتبار از بودجه عمومي در سفر رئيس جمهوري به هرمزگان ابلاغ شد

میناب نیوز:استاندار هرمزگان گفت: مصوبات و اعتبارات سفر رئيس جمهوري به هرمزگان ابلاغ شد كه براساس آن هزار و ۲۶۹ ميليارد تومان اعتبار از بودجه عمومي كشور براي اجراي ۴۱ پروژه مهم و راهبردي در هرمزگان مصوب شده است.

گزارش میناب نیوز، فریدون همتی در نشست مشترک ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان با بيان اينكه در شش ماه گذشته تلاش کردیم روند کارهای اجرایی در استان تسریع یابد،اظهار كرد: با شناخت ایجاد شده و تجزیه و تحلیل مناسب از وضعيت استان برنامه دقیقي برای سال جدید در هرمزگان خواهیم داشت.

وي با تاكيد بر اينكه باید به بهترین وجه از منابع و امکانات برای ارائه خدمات استفاده کنیم، افزود: نياز است به طور جدي از مشاركت بخش خصوصی استفاده كنيم تا موجب ارتقا درآمدهای مردمی شود.

استاندار هرمزگان تصريح كرد: اجراي اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید و صادرات و اشتغالزايي از وظایف جدی مدیران و دستگاه ها در هر سال است و در اولویت قرار دارد و فرمانداران هرمزگان نيز باید برنامه تولید و اقتصاد و اشتغال هر شهرستان را برای سال ۹۷ ارائه دهند.

همتي یکی از موضوعات مهم که باید مورد توجه قرار گیرد را تقویت و توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در هرمزگان اعلام كرد و بيان داشت: باید آموزش های فنی موثر ارائه شود تا نیروهای بومی استان توانمند شوند.

 وي با اشاره به مصوبات سفر رئيس جمهوري به استان هرمزگان، اظهار داشت: مصوبات و اعتبارات سفر رئيس جمهوري به هرمزگان ابلاغ شد كه براساس آن هزار و ۲۶۹ ميليارد تومان اعتبار از بودجه عمومي كشور براي اجراي ۴۱ پروژه مهم و راهبردي در هرمزگان مصوب شده است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان كرد: علاوه بر اين دولت براي خريد تضميني فاضلاب تصفيه شده از بخش خصوصي در هرمزگان نيز اعتبار جداگانه اي را تخصيص داده و براي اجراي پروژه آزاد راه سيرجان به بندرعباس نيز ۳۰۰ ميليارد تومان از منابع ملي مصوب شده است.

 همتي اضافه كرد: همچنين در سفر رئيس جمهوري مصوب شد كه ۳۰۰ ميليارد تومان تسهيلات از منابع صندوق توسعه ملي نيز به هرمزگان اختصاص يابد.

 وي گفت: خوشبختانه تمامي اولويت هاي هرمزگان در مصوبات سفر رئيس جمهوري مورد توجه قرار گرفته كه اميدواريم منجر به شتاب بخشیدن به کارها در سال ۹۷ در اين استان شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2466

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge