چاپ این صفحه

میناب نیازمند سه کلانتری است / دومین کلانتری میناب در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد

میناب نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: دومین کلانتری میناب در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

به گزارش میناب نیوز،محمد رستمی در نشست خبری در شهرستان میناب اظهار کرد: در سال 96 در شهرستان 2994 تماس تلفنی با 110 صورت گرفته است و این نشان از اعتماد مردم به پلیس در حفظ امنیت جامعه است .

وی با بیان این مطلب که شهرستان میناب دومین شهرستان پرجمعیت استان هرمزگان است گفت: این شهرستان برای افزایش و ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم نیازمند سه کلانتری است .

محمد رستمی ضمن تشکر از معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان میناب تصریح کرد: عملیات ساخت کلانتری دوم میناب آغاز شده است و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی افزود: طرح آرامش بهاری 97 از 27 اسفند ماه 96  در شهرستان میناب شروع و تا 14 فروردین 97 ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب خاطرنشان کرد: در این طرح 637 نفر نیرو در دو شیفت کاری در ایام تعطیلات نوروزی درشهر، روستاها، تفرجگاه‌ها و محل اسکان میهمانان نوروزی همکاری می‌کنند.

وی گفت: پلیس با تمام توان و در تمامی نقاط شهرستان میناب پاسدار آسایش و امنیت شهروندان و مهمانان در ایام نوروز خواهد بود.

رستمی ضمن تشکر ازهمکاری مردم اظهار کرد: مردم شهرستان میناب نیز مانند گذشته با پلیس به عنوان خدمتگزار صادق خود در انجام وظایف محوله یاری کنند تا شاهد روز‌هایی شاد با بیشترین سطح امنیت برای همه شهروندان باشیم.

وی در پایان افزود: هم وطنان در انتخاب محل مناسب در طول سفر در شهرستان میناب برای استراحت موقت و شبانه دقت کنند ودر این شهرستان در بوستان ملت ، آنامیس و مکران برای اسکان استفاده کنند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2469