امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

تذکر سید مصطفی ذوالقدر نماینده میناب و سیده فاطمه ذوالقدر نماینده تهران به وزیرعلوم/ پذیرش دانشجوی خانم درآموزشکده فنی میناب / تکمیل ساختمان آموزشکده فنی خواهران میناب

میناب نیوز: نمایندگان میناب ، جاسک و رودان و بشاگرد و تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در تذکر کتبی گفتند : دانشجوی خانم در آموزشکده فنی میناب پذیرش شود .

به گزارش میناب نیوز به نقل از  خبرگزاری خانه ملت سید مصطفی ذوالقدر و فاطمه ذوالقدر نمایندگان میناب، جاسک و رودان و بشاگرد و تهران ، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به وزیر علوم ضرورت انجام اقدامات لازم برای پذیرش دانشجوی خانم در آموزشکده فنی میناب و تکمیل ساختمان آموزشکده فنی خواهران میناب را تذکر داد.

متن تذكر بدین شرح است:

دستور فرمایید تا نسبت به پذیرش دانشجو خواهر در آموزشکده فنی میناب و تکمیل ساختمان آموزشکده فنی خواهران میناب و سالن ورزشی آموزشکده برادران اقدام مقتضی بعمل آید .

باعنایت به اینکه مردم شرق هرمزگان (سواحل مکران) از محرومیت های در بخش های مختلف و به ویژه نبود اشتغال پایدار و آموزش های فنی رنج می برند ؛ پذیرش دانشجو خواهر در رشته های فنی در آموزشکده فنی میناب باعث افزایش کار آفرینی و کسب و کار های خرد و در نتیجه اشتغال پایدار در شرق هرمزگان ، کشور و تامین نیرو برای پروژه های توسعه سواحل مکران می شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2477

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge