چاپ این صفحه

اتاق سرمایه گذاری در فرمانداری های هرمزگان تشکیل شود

میناب نیوز: استاندار هرمزگان گفت: اتاق سرمایه گذاری در فرمانداری ها تشکیل شود.

به گزارش میناب نیوز،فریدون همتی در گردهمایی فرمانداران استان هرمزگان مهمترین هدف دولت در سال جاری را تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد و بیان کرد: بعد از تامین امنیت، اولویت اول در هرمزگان ایجاد اشتغال، افزایش تولید و رشد فعالیت های اقتصادی استان است که فرمانداران باید این مهم را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.

 وی اضافه کرد: فرمانداران با شناسایی و آگاهی دقیق از ظرفیت های موجود هر منطقه در راستای شکوفایی و توسعه شهرستان خود گام بردارند.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: به منظور تسهیل روند سرمایه گذاری در شهرستان ها باید اتاقی در فرمانداری ها تحت عنوان اتاق سرمایه گذاری تشکیل شود تا به مسائل و مشکلات سرمایه گذاران هر شهرستان رسیدگی شود.

همتی تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی را یک اصل مهم دانست و اظهار کرد: به منظور رعایت حقوق شهروندی در شهرستان های استان باید فرمانداران با قاطعیت زیر مجموعه خود را توجیه کنند تا مردم بتوانند در هر شهرستان پیگیر مسائل و مشکلات خود باشند.

 وی به طرح تجارت کالای ملوانی یا ته لنجی اشاره کرد و گفت: تجارت کالای ملوانی یکی از طرح های مهم است که نیاز به قاطعیت بیشتری از سوی فرمانداران برای اجرای این طرح وجود دارد.

استاندار هرمزگان از فرمانداران خواست که در صورت عدم همکاری هر کدام از مدیران کل استان از طریق استانداری پیگیر باشند و تاکید کرد: باید به روشنی اعلام کنید که کدام یک از مدیران در مسئولیت خود در شهرستان ها کوتاهی می کنند تا بتوان با جدیت با آنها برخورد کرد، زیرا جلب رضایت مردم استان یک اصل مهم است و در این راه هیچ کوتاهی قابل قبول نیست.

 همتی به فرمانداران استان توصیه کرد تا از بانوان همسو با دولت، توانمند و ساعی هر شهرستان در پست معاونت خود استفاده کنند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2478