چاپ این صفحه

جلسات با کسبه و بازاریان در جهت حمایت از کالای ایران برگزار شود/ قیمت مرغ گرم و تخم مرغ در شهرستان میناب رو به کاهش است

میناب نیوز: معاون برنامه ریزی و امور عمرانی: جلسات متعدد با کسبه و بازاریان در جهت حمایت از کالای ایران برگزار شود.

به گزارش میناب نیوز،مسعود قاسمی در اولین جلسه تنظیم بازار شهرستان میناب که در سالن اجتماعات معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب برگزار شد با اشاره به نامگذاری سال 97 ازسوی  مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اظهارکرد: در این زمینه در سال 97 درجهت حمایت از کالاهای ایرانی ، تولید کنندگان داخلی و رونق اقتصادی برنامه ریزی های مدونی صورت گیرد.

وی افزود: اتاق اصناف شهرستان میناب و دیگر متولیان امر با برگزاری جلسات متعدد با کسبه و بازاریان در جهت حمایت از کالای ایران اقدام کنند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی معاونت استانداری وفرمانداری ویژه شهرستان میناب در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از همکاری دستگاه های اداری شهرستان در تامین ، برنامه ریزی و توزیع اقلام ضروری در ایام نوروز و قبل از نوروز گفت: در سال جاری نیز ضمن بازرسی ها مستمر برنامه ریزی های مناسب و هدفمند در جهت تامین و توزیع کالاهای اساسی در شهرستان میناب انجام شود.

وی با اشاره قیمت کالاهای ضروری در شهرستان میناب افزود :قیمت کالای ضروری از جمله مرغ گرم و تخم مرغ در شهرستان میناب رو به کاهش و گوشت قرمز ثابت است .

قاسمی در پایان خواستار بازرسی و نظارت های دقیق بر صنوف مختلف از جمله طلا فروشان در شهرستان میناب شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2482