چاپ این صفحه

توسعه سواحل مکران در دستور کار دولت و مجلس است / دانشگاه ها در شهرستان میناب از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند

معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت:توسعه سواحل مکران در دستور کار دولت و مجلس است

به گزارش میناب نیوز، ابوذر مهدی نخعی در نشست با رئیس دانشگاه آزاد واحد بندرعباس با اشاره به نقش دانشگاه در توسعه اظهار کرد: دانشگاه ها جایگاه ویژه ای در توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي درشرق هرمزگان و شهرستان میناب دارند.

وی افزود: توسعه سواحل مکران در دستور کار دولت و مجلس است و دانشگاه ها باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند و نیرو های مورد نیاز پروژه ها سواحل مکران آموزش دهند.

معاون استاندار هرمزگان تصریح کرد: دانشگاه ها در شهرستان میناب باید ماموریت گرا باشند و با افق روشن به ارائه خدمات آموزشی به پردازند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان میناب قطب صنایع دستی در هرمزگان است اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته جهت حفظ و توسعه صنایع دستی و اشتغال پایدار، هنرستان رشته های صنایع دستی در شهرستان میناب راه اندازی شده است .

نخعی افزود: دانشگاه ها نیز می توانند در این زمینه نقش آفرینی کنند و خواستار تدریس رشته های صنایع دستی در دانشگا های این شهرستان شدند.

وی با اشاره به ایجاد مدارس سما در شهرستان میناب تصریح کرد: همکاری های لازم با دانشگاه آزاد اسلامی درجهت راه اندازی مدارس سما در شهرستان میناب انجام می دهیم.

مهدی باقری نیز در این نشست با بیان این مطلب که شهرستان میناب از جمعیت قابل توجهی برخورداراست گفت: در تلاش هستیم مدارس سما در شهرستان میناب راه اندازی شود .

وی افزود : دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب ازامکانات ،کارگاه ها و هیئت علمی خوبی برخورداراست و از این ظرفیت در جهت تامین نیروی مورد نیز توسعه سواحل مکران استفاده می کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد واحد بندرعباس ابراز امید واری کرد: برنامه ریزی های لازم برای ایجاد رشته های پتروشمی و صنایع دستی در دانشگاه آزاد واحد میناب انجام می دهیم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2486