امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

شهرستان میناب از جوانان خلاق و کارآفرین برخوردار است/ سال گذشته 119 طرح به مبلغ 85 میلیار تومان به کارگروه استان معرفی شد

میناب نیوز: معاون استاندار هرمزگان گفت: شهرستان میناب از جوانان خلاق و کارآفرین  برخوردار است.

به گزارش میناب نیوز، ابوذر مهدی نخعی در اولین کارگروه فنی اشتغال شهرستان میناب با بیان این مطلب که سال گذشته 119 طرح به مبلغ  بالغ بر85 میلیار تومان به کارگروه استان معرفی شده است اظهار کرد: در سال جدید نیز در جهت ایجاد اشغال پایدار در شهرستان میناب طرح های مختلف ضمن بررسی در کارگروه شهرستان به کارگروه استان ارسال می شود.

وی افزود: در این راستا و در اولین جلسه کارگروه نیز طرح های مختلف با نگاه به حمایت از تولید کالای ایرانی در شهرستان میناب بررسی شد و 12 طرح برای معرفی به کارگروه استان مصوب شد.

معاون استاندار هرمزگان افزود: برنامه ریزی ها به گونه ای است که ضمن ایجاد و حمایت از کارگاه های خرد و کلان در شهرستان میناب در جهت صادرات محصولات تولیدی و جلوگیری از خروج ارز از کشور باشد.

وی با اشاره به ایجاد کارکاه های خرد در شهرستان میناب تصریح کرد: ایجاد این کارگاهها زود بازده باعث ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی در شهرستان دوم استان هرمزگان می شود.

فرماندار ویژه شهرستان میناب در پایان  گفت: شهرستان میناب از جوانان خلاق و کارآفرین بخوردار است و برای حفظ و توسعه کارگاههای آنها باید بازاریابی مناسب صورت گیرد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2493

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge