امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

جهت رشد شتابان همه شاخص ها آموزش و پرورش در شهرستان میناب اقدام شود

میناب نیوز:معاون استاندار هرمزگان گفت:جهت رشد شتابان همه شاخص ها آموزش و پرورش در شهرستان میناب اقدام شود.

به گزارش میناب نیوز ، ابوذر مهدی نخعی در نشست با معلمان نمونه شهرستان میناب در سالن اجتماعات این معاونت ضمن تبریک روز معلم با اشاره به اینکه معلمی شغل انبیا است اظهار کرد: معلمان از جایگاه ویژه ای در ایران اسلامی برخوردار هستند.

وی افزود: معلمین در جامعه پاکترین و مهربان ترین انسان ها هستند و با فداکاری و از خود گذشته در راه تعلیم و پرورش انسانهایی بهتر، از جوانی و جان خود به راحتی گذر می کنند.

معاون استاندار هرمزگان تصریح کرد: با پشتکار و برنامه ریزی های صورت گرفته روند رشد آموزشی در دومین شهرستان استان هرمزگان مثبت است .

وی افزود: نباید به این نکته اکتفا کرد بلکه باید با تلاش مضاعف همچون گذشته در جهت رشد شتابان همه شاخص ها آموزش و پرورش در شهرستان میناب اقدام شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب با بیان این مطلب که کشورهای در جهان از رشد اقتصادی خوبی بخوردار هستند که از نیروی انسانی تحصیل کرده در رشته های مختلف و با توجه به نیاز کشور خود بهره مند هستند و تصریح کرد: در کشور و به ویژه در شهرستان میناب نظام آموزشی با توجه به نیاز جامعه برنامه ریزی کند.

وی افزود: یکی از ضرورت ها برای رشد و توسعه کشور این است که نظام آموزشی ما با برنامه ریزی و پشتکار به سمت تربیت انسان های خودباور، مختر و کارآفرین حرکت کند .

نخعی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به مدارس تخریبی در شهرستان میناب اظهار کرد: یکی از خواسته های به حق مردم داشتن مدارس استاندارد در این شهرستان است و با تلاش های کشوری ، استانی و شهرستانی در چند سال اخیر ساخت بیش از بیست مدرسه تخربی در این شهرستان آغاز شده است .

وی افزود: هرچند از نکته مطلوب خیلی فاصله داریم در تلاش هتسیم در سال جاری نیز شاهد افتتاح و آغاز ساخت مدارس دیگر در شهرستان میناب باشیم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2510

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge