امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

با حکم وزیر کشور ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان شد

میناب نیوز: وزیر کشور با صدور حکمی ایرج حیدری را به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان منصوب کرد.

به گزارش میناب نیوز، در متن حکم دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به ایرج حیدری آمده است:بنا به پیشنهاد استاندار هرمزگان و با توجه به تایید معاونین توسعه مدیریت و منابع و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان منصوب می شوید.

امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشکری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

توفیق روز افزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

شایان ذکر است؛ ایرج حیدری مشاور عالی فریدون همتی استاندار هرمزگان است و از جمله سوابق مدیریتی وی فرماندار شهرستان چابهار، فرماندار شهرستان تاکستان و مشاور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور بوده است.

و پیش از این علی رئوفی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان بود.

رای دادن به این مورد
(2 رای)
کد خبر: 2514

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge