امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

تذکر ذوالقدر نماینده میناب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی / اقدامات لازم برای شبانه روزی کردن درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی میناب

میناب نیوز: نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی گفت: درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی میناب شبانه روزی شود.

به گزارش میناب نیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت سید مصطفی ذوالقدر نماینده میناب، جاسک ، رودان ، سیریک و بشاگرد به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص انجام اقدامات لازم برای شبانه روزی کردن درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی میناب و افزایش پزشک و دارو تذکر تکبی داد.

در متن تذکر نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی آمده است دستور فرمایید تا نسبت به شبانه روزی کردن درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان میناب و افزایش پزشک و دارو اقدام مقتضی بعمل آید .

باعنایت به اینکه درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان میناب تنها درمانگاه تخصصی شرق هرمزگان و دومین شهرستان هرمزگان است .

این شهرستان به عنوان مرکز شرق هرمزگان در حال ارائه خدمات در بخش های مختلف به مردم شهرستان های میناب ، جاسک ، رودان ، سیریک و بشاگرد و شهرستان های جنوب کرمان است.

شبانه روزی کردن این درمانگاه باعث افزایش خدمات بهداشتی و درمانی و در نتیجه رضایتمندی بیمه شدگان تامین اجتماعی در شرق هرمزگان را به دنبال خواهد شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2515

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge