امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

پیشنهاد افزایش میزان معافیت کالای ملوانی را داده ایم/ برای صادرات کالاهای هرمزگان توسط ملوانان مشوق های لازم در نظر گرفته شود

میناب نیوز:استاندار هرمزگان گفت: پیشنهاد افزایش  میزان معافیت کالای ملوانی را داده ایم.

به گزارش میناب نیوز، فریدون همتی در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان با قدردانی از تلاش دستگاه های کاشف قاچاق و دستگاه های قضایی برای رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز، اظهار کرد: دستگاه های مسئول باید بیشتر روی مبارزه با قاچاق سازمان یافته تمرکز کنند.

وی خواستار ارائه ایده های نو برای حل مسئله قاچاق و چاره اندیشی در کارگروه ها شد و افزود: با برنامه مناسب می توانیم، واردات و صادرات فعال و به طور رسمی و قانونی داشته باشیم تا از قاچاق جلوگیری شود.

 استاندار هرمزگان با اشاره به اجرای طرح تجارت کالای ملوانی در این استان، افزود: در این راستا پیشنهاد داده ایم، میزان معافیت گمرکی تجارت کالای ملوانی افزایش یابد، تا مردم مرزنشین هرمزگان بتوانند تجارت رسمی و قانونی بیشتری برای تامین معیشت داشته باشند.  

همتی تصریح کرد: همچنین نیاز است برای ملوانانی که کالاهای استان را صادر می کنند، معافیت گمرکی بیشتری قائل شد، تا انگیزه بیشتری برای صادرات داشته باشند و در کنار آن تجارت رونق یابد و از قاچاق جلوگیری شود.

 وی در پایان گفت: با صادرات کالاهای استان توسط ملوانان تولیدکنندگان این استان تقویت می شوند و تولیدکنندگان جدید نیز در هرمزگان شکل خواهد گرفت.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2520

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge