امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403 برابر با 16 آوریل 2024

جشنواره حمایت از کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص در میناب برگزار می‌شود

میناب نیوز: معاون سیاسی و اجتماعی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: جشنواره حمایت از کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص در میناب برگزار می‌شود.

به گزارش میناب نیوز، محمد ریاضی در نشست هماهنگی جشنواره با تشکر از دست اندرکاران این جشنواره اظهار کرد: همه کسانی که در این کار خیرخواهانه و خداپسندانه مشارکت می کنند ستودنی و قابل تقدیر هستند.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی مناسب پیرامون زمان و نحوه برگزاری این جشنواره تصریح کرد :از خبرنگاران و فعالان رسانه ای در میناب و هرمزگان انتظار می رود در این زمینه نهایت همکاری را داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت:با برنامه ریزی مناسب باید از وجود خیرین و افراد نیکو کار و آحاد مردم نوع دوست به نحو مطلوبی استفاده شود.

مشاور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در کمیسیون امور بانوان این معاونت نیز در این نشست با اشاره به بازدید از منازل تعدادی از کودکان مبتلا به سرطان و بیماری های خاص گفت: خانواده هایی که دارای کودکان مبتلا به بیماری های خاص هستند دارای مشکلات فراوان هستند.

وی افزود:همه مسئولان و افراد جامعه در قبال این قشر مسئولیت دارند.

سعیده کریمی تصریح کرد: جشنواره با هدف حمایت از کودکان سرطانی و مبتلا به بیماری های خاص به همت دفتر امور بانوان معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب، شورای اسلامی شهر و شهرداری میناب ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب و هنرمندان در میناب برگزار می شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر از همراهی هنرمندان مینابی در امور خیریه گفت:استقبال فعالان هنری میناب از فعالیت های عام المنفعه و به ویژه کمک به نیازمندان ستودنی است.

شایان ذکر است: جشنواره بیماری خاص از ۹ تا ۱۱ خردادماه و همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در میناب برگزار شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2521

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge