امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

طرح ساماندهی بازار دام شهرستان میناب آماده شود /طرح نظارتی رمضان در شهرستان میناب شروع شده است

میناب نیوز: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: طرح ساماندهی بازار دام شهرستان میناب هرچه سریع تر آماده شود.

به گزارش میناب نیوز ، ابوذر مهدی نخعی در نشست شورای بهداشت شهرستان که در این معاونت برگزار شد با اشاره به آب سالم و بهداشتی اظهار کرد: متولیان امر ضمن بررسی مسائل مرتبط به امور آب در صورت وجود مشکلات در این زمینه  برای رفع آن اقدام کنند.

وی افزود: بهداشت مدارس و کوچه های منتهی به مدارس باید به نحو احسن رعایت شود وبا برنامه ریزی در جهت رفع و ساماندهی این کوچه ها در شهرستان میناب اقدامات مناسب انجام شود.

معاون استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ۲۷ اردیبهشت ماه طرح نظارتی رمضان در شهرستان میناب شروع شده است و خواستار نظارت های دقیق و اصولی شدند.

وی افزود: با بازدید ها مکرر در شهرستان میناب از فروش مواد غذایی و شیرینی جات غیر استاندارد و غیر بهداشتی جلو گیری  شود.

فرماندار ویژه شهرستان میناب در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش اطلاع رسانی در جهت افزایش سلامت جامعه تصریح کرد: دستگاه های متولی در این امر در جهت اطلاع رسانی  دقیق و به موقع اقدام کنند.

وی افزود: با شناسایی جامعه هدف در شهرستان میناب نسبت به آموزش های بهداشتی و جلوگیری از بیماری های واگیردار برنامه ریزی شود.

این مسئول در بخش پایانی سخنان خود گفت: بازار دام شهرستان میناب یکی از نقاط قابل توجه در بحث رونق اقتصادی و اشتغال پایدار درشهرستان میناب است و باید با تعیین اولویت های این بازار طرح ساماندهی آن هرچه سریعتر آماده شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2523

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge