امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

طرح احراز هويت الكترونيكي در ادارات هرمزگان اجرايي خواهد شد

میناب نیوز: استاندار هرمزگان گفت: طرح احراز هويت الكترونيكي در ادارات هرمزگان اجرايي خواهد شد .

به گزارش میناب نیوز، فریدون همتی در نشست شوراي راهبري توسعه مديريت استان هرمزگان با بيان اينكه راه اندازي ميز خدمت به صورت حضوري و الكترونيك در دستگاه هاي اجرايي و ادارات يكي از سياست هاي مهم دكتر روحاني رئيس جمهوري و دولت تدبير و اميد است،  اظهار كرد: دولت به دنبال نهادينه سازي ميز خدمت در ادارات سراسر كشور است تا خدمات مناسبي به ارباب رجوع ارائه شود.

وي ادامه داد: مديران بايد نسبت به اين امر حساس باشند و سياست مهم دولت در اين عرصه را دقيقا اجرايي كنند.

استاندار هرمزگان افزود: دولت به طور جدي به دنبال تحقق دولت الكترونيك، شفاف سازي و قراردادن تمامي خدمات ادارات در دسترس مردم است.

 همتی بر لزوم اجراي مناسب طرح ميز خدمت در ادارات استان هرمزگان تاكيد كرد و بيان داشت: استانداري هرمزگان و سازمان مديريت و برنامه ريزي استان به عنوان متوليان اصلي اين طرح بايد ابتدا ميز خدمت را به شكل مناسب در مجموعه خود راه اندازي كنند و ساير دستگاه ها نيز با الگوبرداري از اين دو مجموعه، ميز خدمات را جهت خدمت رساني مناسب به مردم در طبقه نخست هر كدام از ادارات ايجاد كنند.

وي طرح ايجاد ميز خدمت را از اقدامات مهم در كشور برشمرد و تصريح كرد: اجراي اين طرح كاري بزرگ، قابل تقدير و اثر گذار در كشور است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان كرد: براي نظارت مناسب بر اجراي اين طرح نياز است كميته مشترك بازرسي با حضور اداره كل بازرسي استانداري و بازرسان ساير دستگاه ها تشكيل و بر روند اجراي آن نظارت كافي صورت گيرد.

همتی به طرح احراز هويت الكترونيكي و بر خط در ادارات اشاره كرد و اظهار داشت: اجراي اين طرح جهت انجام امور اداري و همچنين حذف دريافت كپي كارت ملي در ادارات استان از هفته جاري آغاز خواهد شد و تا روز عيد سعيد فطر به طور كامل پياده سازي و اجراي رسمي آن اعلام مي شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2524

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge