امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

استخدام کارگزاران بیمه کشاورزی حلال مشکل بیمه کشاورزان

میناب نیوز : موافقان طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی به تشریح دلایل موافقت خود پرداختند .

به گزارش میناب نیوز به نقل از خانه ملت، علی اصغر یوسف نژاد در نشست علنی امروز (چهارشنبه 2 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی به موافقت با کلیات آن پرداخت و گفت: وجود سرمایه انسانی ماهر و کارآمد در بخش کشاورزی به عنوان زیرساخت مهم است.نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر در حوزه کشاورزی 4 میلیون و 300 هزار نفر اشتغال دارند، اظهار کرد: اگر نتوانیم به درستی از سطح زیر کشت استفاده کنیم در حوزه کشاورزی موفق نخواهیم بود.

وی افزود: استفاده از نیروهای تجربی و تحصیل کرده که با آزمون مشغول به کار می شوند و در مناطق پرخطر کار می کنند برای کشاورزی ضروری است اما هنوز حقوق و بیمه ندارند  که باید به این موضوع رسیدگی شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در پایان با بیان اینکه این طرح بار مالی برای دولت ندارد، خاطرنشان کرد: تنها 3 هزار نفر مشمول این طرح هستند که با آزمون و گزینش وارد شده اند و اکنون بهترین زمان برای استخدام آن ها است.

استخدام کارگزاران بیمه کشاورزی باعث حل مشکل بیمه کشاورزان می شود

سید مصطفی ذوالقدر نیز به عنوان موافق بعدی این طرح با بیان اینکه در حال حاضر بیمه کشاورزان پرداخت نمی شود، گفت: اگر این طرح به تصویب برسد مشکل حق بیمه کشاورزان نیز برطرف خواهد شد.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی برهمین اساس تصریح کرد: اگر کارگزاران بیمه کشاورزی استخدام شوند، بیمه کشاورزان نیز حل می شود چرا که این افراد با دلگرمی بیشتری فعالیت می کنند.

رای دادن به این مورد
(2 رای)
کد خبر: 2526

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge