امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

روشنایی خیابان ها و کوچه های میناب با شتاب بیشتر انجام شود

میناب نیوز: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: روشنایی خیابان ها و کوچه های میناب با شتاب بیشتر انجام شود.

به گزارش میناب نیوز، ابوذر مهدی نخعی در نشست ساماندهی روشنایی خیابان ها و کوچه های شهرستان میناب گفت: روشنایی و مبلمان شهری نقش بسیار مهمی در توسعه ، رشد و امنیت شهر ها دارد.

وی افزود: روشنایی خیابان ها و کوچه های میناب یکی از ضروریات مهم در این شهرستان است و باید هر چه سریع تر اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

معاون استاندار هرمزگان افزود: توجه به زیباسازی شهری و ایجاد فضایی شاداب و با نشاط باید در دستور کار ادارات شهرستان میناب باشد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: طی سال های گذشته خوشبختانه خدمات خوبی توسط شهرداری در سطح شهر انجام شده، اما زمینه ارائه خدمات بیشتر هنوز باقی است.

فرماندار ویژه شهرستان میناب تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر میناب با برنامه ریزی های لازم در خصوص توسعه و زیباسازی میناب اقدام کند.

وی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: با مشارکت اداره برق و شهرداری میناب و براساس اولویت های تعیین شده به زودی عملیات روشنایی خیابان ها و کوچه فاقد روشنایی در شهرستان میناب آغاز می شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2529

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge