چاپ این صفحه

مراسم ارتحال امام خمینی در شهرها و روستاهای شهرستان میناب برگزار می شود

میناب نیوز: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: مراسم ارتحال امام خمینی در شهرها و روستاهای شهرستان میناب برگزار می شود.

به گزارش میناب نیوز، محمد ریاضی در جلسه هماهنگی مراسم ارتحال حضرت امام در سالن اجتماعات این معاونت و فرمانداری ویژه شهرستان میناب ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن زمان رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: با توجه به هم زمان شدن رحلت امام با ماه مبارک رمضان اعزام کاروان ها به مرقد امام جهت شرکت در مراسم ارتحال نداریم .

وی افزود: برای برگزار هر چه باشکوه تر مراسم ارتحال امام خمینی در شهرستان میناب برنامه ریزی های مناسب صورت گرفته است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب با اشاره به زندگی نامه امام تصریح کرد: راه و فرمایشات گرانبهای امام باید در برنامه ها و کارهایمان همیشه مد نظر قرار گیرد و به ویژه در این ایام در جهت انتقال به نسل های سوم و چهارم انقلاب تلاش شود.

وی افزود: مراسم ارتحال امام در شهرها و روستاهای شهرستان میناب برگزار می شود و همچنین در مسجد امام میناب نیز در روز و شب 14 و 15 خرداد ماه برگزار می شود.

این مسئول در پایان سخنان خود افزود: ادارات شهرستان میناب از جمله شبکه بهداشت ،هلال احمر، برق ، آب و شهرداری ها وآتش نشانی ها در این ایام جهت ارائه خدمات به مردم و عزاداران درامادگی کامل قرار دارند.

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2531