امروز: پنج شنبه 30 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

بانک ها و دستگاه های اجرایی سیستم های نظارتی خود را تقویت کنند / خروجی این نظارت ها باید افزایش اشتغال در هرمزگان باشد

میناب نیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: بانک ها و دستگاه های اجرایی استان سیستم های نظارتی خود را تقویت کنند تا خروجی این نظارت ها افزایش اشتغال باشد.

به گزارش میناب نیوز،ایرج حیدری در نشست كارگروه پيگيري جذب اعتبارات اشتغال روستايي و اشتغال فراگير استان هرمزگان با اشاره به اهمیت تقویت سیستم های نظارتی در بانک ها و دستگاه های اجرایی استان، تصریح کرد: بانک های استان به همراه دستگاه های اجرایی سیستم نظارتی خود را در بحث اعتبارات اشتغال روستایی و فراگیر تقویت کنند و خروجی این نظارت ها باید افزایش اشتغال باشد.

وی ادامه داد: در صورت تقویت سیستم های نظارتی شاهد افزایش تولید، اشتغال و افزایش رفاه در جامعه خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان بیان کرد: از این پس مباحث مربوط به کارگروه اشتغال در قالب کمیته پیگیری در حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اختیارات استاندار پیگیری می گردد و در کارگروه اصلی اشتغال که کارگروه مدیریت و راهبری به ریاست استادار است گزارش اقدامات صورت پذیرفته شده و موانعی که پیش روی پیشبرد امور است مطرح خواهد شد تا با استفاده از مدیریت استاندار کارها به پیش رود.

حیدری گفت: برای پیشبرد کارها در حوزه اشتغال نیاز به قوانین و اختیارات جدیدی نداریم و با همین اختیاراتی که قانون به ما داده است می توانیم بسیاری از کارهای حوزه اشتغال را پیش ببریم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2532

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge