چاپ این صفحه

فاز های بعدی آب شیرین کن بندرعباس هم زمان با فاز اول در حال انجام است / پروژه خط انتقال فاضلاب شهری میناب در بلوار های ابن سینا، گلستان و امام آغاز می شود

میناب نیوز: مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان هرمزگان گفت: فاز های بعدی آب شیرین کن بندرعباس هم زمان با فاز اول در حال انجام است.

به گزارش میناب نیوز،امین قصمی در نشست شواری حفاظت از منابع آب شهرستان میناب با اشاره به احداث آب شیرین کن بندرعباس اظهار کرد: فاز اول این آب شیرین کن با ظرفیت 20 هزار متر مکعب به زودی افتتاح می شود.

وی افزود: آب شیرن کن بندرعباس با ظرفیت 100 هزار  متر مکعب طراحی شده است و هم زمان با اجرای شدن فاز اول قسمت های فازهای بعدی نیز در حال انجام می باشد.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان هرمزگان گفت: با تکمیل آب شیرین کن 100 هزار متر مکعبی می توان 50 در صد از آب شرب مردم بندرعباس را تامین کرد.

وی همچنین افزود: با بهره برداری از این پروژه منبع آبی جدید و پایدار در هرمزگان ایجاد می شود و منابع فعلی تامین آب بندرعباس از میناب را می توان در آینده در اختیار جهاد کشاورزی استان برای تامین آب کشاورزان شهرستان میناب قرار داد.

قصمی در بخش دیگری از سخنان خود به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان اشاره کردند و تصریح کرد: تکمیل تصفیه خانه فاضلاب میناب از مصوبات این سفر است و با برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی در پایان گفت: پروژه خط انتقال فاضلاب شهری میناب در بلوار های ابن سینا، گلستان و امام به زودی یکی پس از دیگری آغاز می شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2540