امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

شيلات هرمزگان براي رفع مشكلات توسعه طرح های پرورش میگو در میناب، قشم، سيريك و جاسک سريعا اقدام كند

میناب نیوز: معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري هرمزگان گفت: شيلات هرمزگان براي رفع مسائل و مشكلات توسعه طرح های پرورش میگو در میناب، قشم، سيريك و جاسک سريعا اقدام كند.

به گزارش میناب نیوز، ايرج حيدري در نشست بررسي مسائل و مشكلات و تعيين تكليف واگذاري اراضي پرورش ميگوي استان هرمزگان به متقاضيان، بيان کرد: شيلات هرمزگان به سرانجام رسيدن طرح هاي پرورش ميگو در سطح استان را با جديت دنبال كند و اگر موانعي در مسير وجود دارد با همكاري مديران دستگاه هاي اجرايي آنها را مرتفع سازند.

وي گفت: نياز است اداره كل شيلات استان  هرمزگان در حوزه پيگيري مسائل شيلاتي برنامه  و هدف مشخص  را دنبال كند.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري هرمزگان اظهار کرد: اراضي پرورش ميگو بايد به افراد واجد شرايط واگذار شود تا از مسائل و مشكلات بعدي در اين زمينه پيشگيري به عمل آيد.

حيدري تصريح كرد: براي رفع مسائل و مشكلاتي كه در سطح شهرستان هاي تابعه استان نظير میناب ،قشم، سيريك و جاسك در زمينه توسعه طرح هاي شيلاتي به ويژه پرورش ميگو وجو دارد شيلات استان سريعا اقدام  كند.

وي  با اشاره به لزوم تهيه اطلس اراضي پرورش ميگوي استان، خاطرنشان كرد: شيلات استان در روند تهيه اين اطلس سرعت عمل بيشتري به خرج دهد تا اين طرح در موعد مقرر آماده شود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري هرمزگان با تاكيد بر استفاده از ظرفيت فرمانداران در رفع مشكلات حوزه شيلات استان، افزود: در پيگيري مسائل و مشكلات طرح هاي پرورش ميگو در سطح شهرستان هاي استان، شيلات از ظرفيت فرمانداران بهره ببرد و در اين زمينه فرمانداران از اختيارات كافي برخوردارند و مديران دستگاه هاي اجرايي نظرات فرمانداران را در طرح ها لحاظ كنند.

حيدري با تاكيد بر جانمايي مناسب طرح هاي توسعه و تكثير ميگو، در پایان گفت: سايت هاي تكثير و پرورش ميگو در سطح استان به ويژه شهرستان بندرعباس بايد به گونه اي جانمايي شوند كه مانع توسعه شهر نشوند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2541

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge