امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

تامین معیشت مردم یکی از برنامه های اصلی دولت در شهرستان میناب است / اجرای آئین نامه ملونی در شهرستان میناب در همین راستا است

میناب نیوز: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت:تامین معیشت مردم یکی از برنامه های اصلی دولت در شهرستان میناب است .

به گزارش میناب نیوز، ابوذر مهدی نخعی در نشست شورای ساماندهی مبادلات مرزی شهرستان میناب در سالن اجتماعات معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب با اشاره مصوبه هیئت دولت در خصوص کالای ملوانی در کشور اظهار کرد: اجرای این طرح در شهرستان میناب تجارت را رونق می دهد.

وی گفت: تامین معیشت مردم یکی از برنامه های اصلی دولت در شهرستان میناب است و اجرای این قانون در این شهرستان در همین راستا می باشد.

معاون استاندار هرمزگان تصریح کرد: هدف از اجرای طرح کالای ملوانی ساماندهی و قانونمند کرد واردات ، افزایش اشتغال و تامین معیشت ملوانان در شهرستان میناب است.

وی گفت : با برنامه ریزی های که در سطح استان و شهرستان میناب صورت گرفت و با کمک شورای تامین در استان و شهرستان مدل مناسبی شکل گرفت که امروز به عنوان الگو برای دیگر نقاط کشور نیز مد نظر قرار گرفته است.

فرماندار ویژه شهرستان میناب افزود: در همین راستا بازارچه ملوانی تیاب میناب شکل گرفت که در نوروز شاهد استقبال مهمان نوروزی در شهرستان میناب شدیم و تنها نقطه ای است که در استان هرمزگان در حال ارائه خدمات به این شکل است.

وی گفت: در این مدت مسئولان کشوری و استانی مختلفی از بنادر شهرستان میناب بازدید کردند و نتایج قابل توجهی داشته ایم.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب با اشاره به اصلاحات انجام شده در دستور العمل جدید کالای ملوانی شاهد افزایش معافیت های گمرکی شدیم .

وی در پایان گفت : در بنادر تیاب و کرگان شهرستان میناب رویه های صادراتی تعریف شده است و بازارچه ملوانی در کرگان میناب نیز در آینده افتتاح می شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2550

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge