چاپ این صفحه

سوخت شناورهای شهرستان میناب در آب های بین المللی به صورت بانکرینگ تامین می شود

میناب نیوز:مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان گفت: تامین سوخت شناور های شهرستان میناب در آب های بین المللی به صورت سوخت بانکرینگ خواهد بود.

به گزارش میناب نیوز،عزیزالله کناری در نشست شورای ساماندهی مبادلات مرزی شهرستان میناب در سالن اجتماعات معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب با اشاره به آئین نامه ملوانی اظهار کرد: برنامه ریزی ها باید در استان و شهرستان به گونه ای باشد که این آئین به بهترین نحو ممکن اجرا شود که شاهد بهترین بهره توسط ملوانان در شهرستان میناب باشیم .

وی افزود: دستوالعمل جدید این آئین نامه مصوب شده است و برای استان هرمزگان و شهرستان میناب محاسن قابل توجهی دارد.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان افزود: اجرای این آئین نامه کمک بسیار خوبی برای تامین معیشت ملوانان و لنج داران را به همراه خواهد داشت.

وی گفت: دستگاههای اجرایی در استان نهایت همکاری در اجرایی شدن این آئین نامه در استان هرمزگان را دارند و خواستار همکاری ملوانان در این زمینه شدند.

کناری افزود: در آئین نامه جدید معافیت گمرکی تا سقف ۱۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است که ملوانان در سال ۶ بار می توانند از آن استفاده کنند.

وی همچنین گفت: ملوانانی که از بنادر کوچک مانند بنادر شهرستان میناب برای وادارت استفاده کنند از معافیت ۲۰ درصدی دیگر نیز بهره مند می شوند.

این مسئول گفت: شناور ها در آب های داخلی از سوخت کشور بهره مند می شوند و در آب های بین المللی به صورت سوخت بانکرینگ خواهد بود.

وی در پایان افزود: با ایجاد بازاچه ملوانی و فروش به صورت خرد نتنها باعث افزایش در آمد ملوانان و رونق تجارت در شهرستان میناب می شود بلکه باعث افزایش گردشگر و درنتیجه ایجاد اشتغال پایدار در بخش های گردشگری در این شهرستان نیز خواهد شد .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2551