امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

نان با کیفیت حق مردم شهرستان میناب است

میناب نیوز : معاون برنامه ریزی و امور عمرانی  معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: نان با کیفیت حق مردم شهرستان میناب است .

به گزارش میناب نیوز، مسعود قاسمی در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان میناب اظهار کرد :بر صدور مجوزها، کیفیت نان و مشکلات آرد نظارت بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه نان با کیفیت حق مردم شهرستان میناب است تاکید کرد: با رعایت اصول بهداشتی و توجه بیشتر به آموزش ، کیفیت و تنوع پخت نان رضایت مردم را افزایش دهیم.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی  معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب با بیان این مطلب که در شهرستان میناب 205 نانوایی مشغول به کار هستند تصریح کرد: نیاز شهرستان در این موضوع تامین است .

وی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته مجوز جدید نانوایی در شهرستان میناب با توجه به توجیه اقتصادی، بنا بر ضرورت شهرستان  و جلوگیری از ضررهای احتمالی سرمایه گذاران در این بخش انجام می شود.

قاسمی همچنین تاکید کرد: صاحبان نانوایی ها در شهرستان میناب با هماهنگی با اتحادیه  نانوایان ، نسبت به جابه جای نانوایی خود اقدام کنند و در صورت عدم هماهنگی با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

وی در پایان خطاب به بخشداران شهرستان میناب گفت: روستاهای که در شهرستان میناب نیاز به افزایش آرد دارند در خواست آنها را بر اساس افزایش سهمیه هر روستا به تفکیک اعلام نمایند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2559

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge