امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

تسهیلات به بسیجیان شهرستان میناب در قالب وام های اقتصاد مقادمتی پرداخت می شود

میناب نیوز : مسئول بسیج سازندگی شهرستان میناب گفت: تسهیلات به بسیجیان شهرستان میناب درقالب وام های اقتصاد مقادمتی پرداخت می شود.

به گزارش میناب نیوز،احمد رنجبر زاده در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی و اشتغال زایی بسیج سازندگی شهرستان میناب در سالن جلسات ناحیه بسیج سپاه شهرستان میناب اظهارکرد: هدف از برگزاری این جلسه پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی و همچنین ارائه راهکار برای ایجاد کارگاهها و رفع موانع تولید کوچک و زودبازده است.

وی افزود: این کارگروه هر سه ماه یکبار با حضور اعضاء برگزارمی شود و تسهیلات به بسیجیان درقالب وام های اقتصاد مقادمتی ازسقف 5 میلیون تا 15 میلیون تومان باسود 10درصد در عرصه های مشاغل خانگی،کشاورزی،صنایع غذایی،شیلات،پوشاک وصنایع تبدیلی وتکمیلی پرداخت می شود.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان میناب تصریح کرد: سه ماموریت اصلی بسیج سازندگی برای رفع محرومیت زدایی در راستای منویات مقام معظم رهبری شامل غنی سازی اوقات فراغت که جوانان جهادگر،این را درقالب اردوهای جهادی آغاز کردند و درقالب 22 قشر تقسیم بندی شده اندکه بیشتر فعالیت ها در راستای رفع مشکلات به ویژه آب و اشتغال است.

وی افزود: ماموریت دوم  کمک به دولت در انجام پروژه های محرومیت زدایی و پروژه های زودبازده وکوچک است و هیچگاه رقابتی بابخش خصوصی ندارد این ماموریت غیرانتفاعی بوده و بیشتر در قالب پروژه های عام المنفعه است که کار توسط مردم آغاز و توسط مردم به اتمام می رسد.

رنجبر زاده گفت: ماموریت سوم اقتصاد مقاومتی است که در گام نخست اهمیت اقتصاد مقاومتی و مشارکت مردم درامور است و مردم در راستای اقتصاد مقاومتی کارگاه های کسب و کار کوچک ایجاد کنند که این کارگاهها مورد حمایت بسیج سازندگی قرارمی گیرد و در این راستا تسهیلات نیز پرداخت می شود .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان میناب نیز در این جلسه در خصوص تعامل همه دستگاههای اداری جهت ارائه خدمات به قشر محروم و همچنین تسهیل در پرداخت تسهیلات به افراد جهت اشتغال تاکید کردند.

طالب احمد نیا افزود: مسئولین بایدخود را خادم مردم بدانند و گرهی از کار های مردم در شهرستان میناب باز کنند و همچنین تاکید کرد که چنین جلساتی باید در این شهرستان ادامه داشته باشد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2586

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge