امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

تصویب 10 طرح در کارگروه امور زیربنایی استان هرمزگان/ تصویب طرح بسته بندی میوه و سبزیجات در میناب

میناب نیوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از تصویب 10 طرح اقتصادی مربوط به بخش خصوصی در کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش میناب نیوز، رضا مدرس در ششمین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان هرمزگان، اظهاركرد: در این جلسه 13  دستور مطرح شد که پس از بررسی طرح های ارائه شده به دبیرخانه و قرائت نظریه کمیته فنی این کارگروه، با اجرای اغلب طرح های ارجاعی موافقت شد.وی اضافه کرد:  13 طرح تولیدی، گردشگری، صنعتی، کشاورزی و خدماتی در جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان  بررسی و 10 طرح  از آنها تصویب رسید.

مدرس اضافه کرد: اغلب مسايل مطرح شده در اين جلسه در زمينه تعيين كاربري و احداث بنا در خارج از محدوده قانوني و حريم شهرها  بوده كه پس از بحث و تبادل نظرات كارشناسي اعضا، تصميمات و راهكارهاي لازم در قالب مصوبات كارگروه اتخاذ شد.

رئیس کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: طرح احداث یک مجتمع تفریحی، اقامتی و گردشگری در یک هزار مترمربع از اراضی شهرستان بندر خمیر توسط بخش خصوصی یکی از موارد ارجاعی به این کارگروه بود که به تصویب رسید.

مدرس تصریح کرد: از جمله طرح های که در این جلسه به تصویب رسید می توان به پرورش شتر داشتی در پارسیان، طرح بسته بندی میوه و سبزیجات در میناب، مجتمع خدمات رفاهی در بندرلنگه، پروار بندی بره در بستک، طرح بسته بندی میوه و سبزیجات در رودان و تکثیر میگو در سیریک اشاره کرد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی از تمام اعضا خواست تا با حساسیت و دقت بیشتر نسبت به پرونده ها نظر دهند و تمام موارد از قبیل محیط زیست، منابع طبیعی و شرایط اقلیمی استان در ساخت و سازهای حریم شهرها در نظر گرفته شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2589

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge