امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

در خصوص احیا بافت فرسوده میناب نگاه ویژه شود

میناب نیوز:شهردار میناب گفت:در خصوص احیا بافت فرسوده میناب نگاه ویژه شود.

به گزارش میناب نیوز، سجاد سلطانی در اولین جلسه بهسازی و باز آفرینی بافت فرسوده محلات شهر میناب و سکونتگاههای غیر رسمی آن، با حضور مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان و اعضای شورای شهر میناب در محل سالن کنفرانس شهرداری میناب اظهار کرد: خدمات راه و شهرسازی در آسفالت جاده های روستایی در مدت دوسال گذشته واقعا تحسین برانگیز است.

وی افزود: احیای بافت های فرسوده در محلات شهر بندرعباس، خصوصا محله چاهستانیها ،باید قدردان همت جهادی استاندار هرمزگان و مدیر کل راه و شهرسازی و دیگر مجموعه های ذی ربط باشیم.

شهردار میناب تصریح کرد: با توجه به سابقه میناب و محلات شهر  آن ، انتظار میرود که به  میناب در خصوص بافتهای فرسوده آن ،نگاه ویژه ای شود ‌.

وی گفت: از آنجاییکه تمامی شهرهای شرق هرمزگان ، جدا شده از میناب هستند و دروازه ورودی مکران، میناب است، انتظار می رود حق این کهن شهر ،به درستی ادا شود.

مدیرکل راه وشهرسازی استان هرمزگان نیز در این نشست ضمن تشکر از شهردار میناب در خصوص پیگیری جدی وی در مورد بافتهای فرسوده از روزهای آغازین شروع به کار در شهرداری، اظهار کرد : خوشحالیم که شهردار جدید میناب با جدیت این موضوع را دنبال نموده و باتوجه به قدمت میناب ، حتما همکاریهای لازم را با شهرداری میناب برای باز آفرینی بافت های فرسوده محلات شهر خواهیم داشت.

شایان ذکر است: مقرر گردید موارد تشویقی از سوی شهرداری میناب به شهروندان جهت ساخت و ساز  در بافت های فرسوده شهر ، در اسرع وقت اطلاع رسانی شود.

در پایان مدیر کل راه و شهرسازی به همراه شهردار میناب و اعضای شورای شهر از محلات قدیمی شهر و پروژه های انجام شده مسکن مهر واقع در شهرک المهدی میناب بازدید نمودند که طی این بازدید میدانی، تصمیماتی جهت رفع مشکلات ساکنین مسکن مهر در خصوص آسفالت معابر، اتخاذ گردید.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2596

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge