امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

رسانه ها و خبرنگاران باعث بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه می شوند

میناب نیوز: مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان گفت: رسانه ها و خبرنگاران باعث بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه می شوند.

به گزارش میناب نیوز، احمد نفیسی در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان میناب در سالن اجتماعات معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب با اشاره به همراهی مردم ایران اسلامی در عرضه مختلف با نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: مردم ایران از پر افتخار ترین مردم دنیا هستند که در این 40 سال همیشه ثابت کرده اند که پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: حق مردم امنیت اقتصادی و رفاه اجتماعی است که همه باهم و با  تلاش مضاعف در این راه باید گام برداریم وهمه ما عضو یک پیکره واحد به عنوان ایران اسلامی هستیم .

 مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان با بیان این مطلب که هرچه مقاومت و استقامت در برابر تحریم ها بیشتر باشد تاثیر آن کاهش خواهد یافت و این مقاومت نباید به گونه باشد که مردم را آزرده کند.

 وی افزود: رسانه ها ، مطبوعات و خبرنگاران رکن چهارم دموکراسی هستند و خود را صاحب رسالت می دانند و با تحلیل درست مسائل باعث بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه می شوند.

نفیسی تصریح کرد:ان شالله با کمک شما خبرنگاران و اصحاب رسانه و با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید از این مسیر با موفقیت عبور خواهیم کرد.

 وی ضمن تشکر و تبریک به خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار ابراز امیدواری کرد: مشکلات معیشت شما با کمک خودتان رفع می کنیم.

 شایان ذکر است : در این مراسم با حضور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب و مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان ، مشاوره رسانه ای استاندار هرمزگان و مدیران شهرستان میناب از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان میناب تجلیل شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2602

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge