چاپ این صفحه

ثبات بازار باعث آرامش جامعه می شود / بازاریان و اصناف شهرستان میناب همیشه پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بودند

میناب نیوز: سرپرست فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: ثبات بازار باعث آرامش جامعه می شود.

به گزارش میناب نیوز،محمد احمدی در نشست با اصناف شهرستان میناب در سالن اجتماعات این معاونت و فرمانداری ویژه شهرستان میناب با اشاره به نقش و جایگاه اصناف در پویایی جامعه اظهار کرد: اصناف و بازاریان محرک رشد و توسعه شهرها هستند.

وی افزود: بازاریان نقش پررنگی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند و همچنین در تداوم انقلاب اسلامی و در صحنه های مختلف یار و مددکار نظام و انقلاب اسلامی بودند.

سرپرست فرماندار ویژه شهرستان میناب با بیان این مطلب که بازاریان در جنگ تحمیلی حضوری فعال داشتند تصریح کرد: بازاریان در خط مقدم و پشتیبانی از جنگ تحمیلی نقش آفرینی کردند.

وی افزود: 40 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می گذرد و اکنون در شرایط حساس به سرمی بریم و باید اصناف و بازاریان در ثبات بازار تلاش کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب اظهار کرد: بازاریان واصناف شهرستان میناب همیشه پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بودند و امروز نیز با عملکرد خود ثابت کردند.

وی با اشاره به مشکلات گفت: ان شا الله با کمک شما و بهره گیری از اندیشه شما در جهت آبادانی و رشد اقتصادی شهرستان میناب گام بر می داریم.

احمدی افزود: در جنگ اقتصادی دشمن نیز بازاریان می توانند مانند جنگ نظامی نقش رزمندگان را ایفا کنند و با دور اندیشی ، بینش خود و با تصمیمات مناسب به مردم کمک کنند.

وی در پایان تاکید کرد: در جنگ اقتصادی با دشمن نیز پیروز خواهیم شد و آینده انقلاب اسلامی درخشان خواهد بود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2607