امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

احداث پروژه های مختلف نوید دهنده تغییرات و آینده روشن شهرستان میناب است

میناب نیوز:سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: احداث پروژه های مختلف نوید دهنده تغییرات و آینده روشن شهرستان میناب است.

به گزارش میناب نیوز، محمد احمدی در دومین روز از هفته دولت در دیدار با امام جمعه  بخش توکهور و شهر هشتبندی شهرستان میناب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی اظهار کرد: خدمات و تلاش های شهیدان در تاریخ  انقلاب اسلامی ایران فرامش نشدنی است و راه و آرمان های آنها را ادامه خواهیم داد.

وی با تشکر از امام جمعه بخش توکهور و شهر هشتبندی شهرستان میناب افزود: خدمات و اقدامات قابل توجهی به واسطه  تلاش ها و پیگیری هایشان در این بخش از شهرستان میناب صورت گرفته است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب تصریح کرد: آیت الله رئوفی از روحانیون ارزشمند و ماندگار وتاثیر گذار منطقه هستند و از رهنمود ها و پشنهادهایشان در جهت توسعه شهرستان میناب استفاده می کنیم .

وی گفت: به واسطه داشتن رهبر مقتدر و نظام ولایی و مردم انقلابی شاهد ارائه خدمات در جای جای کشور ایران اسلامی و به ویژه شهرستان میناب هستیم.

احمدی همچنین گفت: در جهت توسعه شهرستان میناب از نظر همه اقشار جامعه استفاده و بهره کافی خواهیم برد و از پیشنهاد و راهکارهای آنها استقبال می کنیم.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی و مشخص کردند ظرفیت ها شهرستان میناب در حوزه های مختلف پیگیری های لازم در جهت توسعه این شهرستان در سطح کشور و استان صورت می گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب گفت: انقلاب اسلامی ایران آینده روشنی دارد و دشمنان این نظام و انقلاب نتوانسته و نخواهند توانست با توطئه های خود جلو رشد و اعتلای ایران اسلامی را بگیرند.

وی افزود: ما امروز در دنیا در بخش های مختلفی از جمله پزشکی ، دانش هسته ای ،نانو و دیگر حوزه ها از پیشرفت های قابل توجهی برخورداریم .

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب با اشاره به اینکه شهرستان میناب قطب کشاورزی استان هرمزگان است گفت: در این زمینه برنامه ریزی های مدون و اصولی در دستور کار است.

وی افزود: الحمد اله پورژه های مختلفی در شهرستان میناب در حال احداث یا مطالعه است که نوید دهنده تغیرات در این شهرستان وآینده روشن دارد.

احمدی تاکید کرد: با هیچ مدیری در شهرستان میناب عقد اخوت نبسته ایم و از مدیران پرکار و جهادی در شهرستان میناب که رضایتمندی مردم را به دست آورند حمایت می کنم .

وی در پایان افزود: برای افزایش خدمات در جای جای شهرستان میناب شورای ادارای شهرستان را با حضور مدیران استانی و شهرستان در مراکز بخش ها و شهرهای این شهرستان برگزار می کنیم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2615

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge