چاپ این صفحه

از کارمندان نمونه شهرستان میناب تجلیل شد

میناب نیوز:از کارمندان نمونه شهرستان میناب تجلیل شد.

به گزارش میناب نیوز، محمد احمدی در جشنواره شهید رجایی شهرستان میناب در سالن اجتماعات این معاونت و فرمانداری ویژه شهرستان میناب ضمن تبریک روز کارمند اظهار کرد: کارمندان در دستگاه های ادارای شهرستان میناب با تلاش مضاعف وبا اخلاق نیکو در جهت پاسخگوی به ارباب رجو اقدام کنند.

وی افزود : این مسئولیت در دستگاه های اداری امانتی است که باید به بهترین نحو ممکن انجام شود و رضایت مردم را به همراه داشته باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت:  شناسایی ‌نقاط ضعف و قوت دستگاه ها، ارتقای پاسخگویی در مورد عملکرد و ارتقای توانمندی سازمانی و ایجاد رقابت بین دستگاه  ها بخشی از اهداف ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی  است  که بر اساس آن و دیگر شاخص ها ،ادارات برتر انتخاب می شوند.

وی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد یکی از ابزارهای تحقق اهداف برنامه تحول اداری است اظهار کرد: امروز در این مراسم به پاس عملکرد مثبت کارکنان دستگاه های اداری شهرستان میناب از کارمندان برتر تجلیل می شود .

احمدی با اشاره به اینکه در هفته دولت 105 پروژه عمرانی در شهرستان میناب به بهره برداری می رسد و تقدیم مردم این شهرستان می شود تصریح کرد: بدون شک کسب این موفقیت ها حاصل تلاش‌های همه جانبه مدیریت به همراه کارمندان، کارشناسان مربوطه در ادارات شهرستان میناب است.

 

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2617