چاپ این صفحه

اعضای شورای ترافیک شهرستان میناب ایده ها و برنامه های خود را اعلام کنند

میناب نیوز:سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت:اعضای شورای ترافیک شهرستان میناب ایده ها و برنامه های خود را اعلام کنند.

به گزارش میناب نیوز،محمد احمدی در نشست شورای ترافیک شهرستان میناب در سالن اجتماعات این معاونت و فرمانداری ویژه با اشاره به موضوعات ترافیکی اظهارکرد: کارگروه شورای ترافیک باید در جهت رفع مشکلات موجود فعال تر عمل کند.

وی افزود: تمام دستگاه های عضو این کارگروه باید برنامه ها و پیشنهاد های خود را در جلسات آتی اعلام کنند و از ظرفیت کارشناسان استان و شهرستان در جهت رفع مشکلات ترافیکی شهرستان میناب استفاده می کنیم .

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب همچنین خواستار تدوین برنامه شش ماه آینده شورای ترافیک شهرستان میناب شدند و تاکید کرد در ماه های آینده با حداکثر توان و با کمترین هزینه اقدامات خوب ترافیکی در این شهرستان باید انجام شود.

وی با اشاره به جایگاه تاریخی و فرهنگی شهرستان میناب در استان و کشور گفت: برنامه ریزها باید به گونه ای صورت گرفته شود که این جایگاه حفظ شود.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان این مطلب که احداث سرعت گیر قاعد و قانون خاص خود را دارد تصریح کرد:با برنامه ریزی و با مشارکت کارشناسان ادارات مرتبط و مشورت با معتمدین در جهت ساماندهی و استانداردسازی این سرعت گیرها در شهرستان میناب اقدام شود.

وی در ادامه سخنان خود خواستار برنامه ریزی طرح ترافیکی مناسب با وضع موجود در شهرستان میناب در ایام مناسبت ها ملی و مذهبی شدند .

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب در پایان با اشاره به نصب علائم راهنمایی و رانندگی گفت:ادارات متولی ضمن بازدید ازخیابان های درون شهری و برون شهری به ویژه اطراف مدارس در شهرستان میناب در صورت نبود علائم با سرعت در جهت رفع آنها اقدام کنند و از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2640