امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

از ظرفیت های علمی دانشگاههای شهرستان میناب برای توسعه و برنامه ریزی استفاده می کنیم

میناب نیوز:سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: از ظرفیت های علمی دانشگاههای شهرستان میناب برای توسعه و برنامه ریزی استفاده می کنیم.

به گزارش میناب نیوز، محمد احمدی در نشست با اساتید مجتمع آموزش عالی شهرستان میناب با اشاره به نقش دانشگاه ها در توسعه شهرستان میناب اظهار کرد: از اساتید و دانشجویان این مجتمع آموزش عالی در جهت توسعه همه جانبه شهرستان میناب استفاده می کنیم.

وی افزود: علی رغم ارائه خدمات فرآوان در بخش های مختلف به مردم شهرسان میناب به عنوان شهرستان دوم استان هرمزگان هنوز این شهرستان به جایگاه واقعی خود دست پیدا نکرده است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب همچنین گفت : در این رستا و با برنامه ریزی از همه ظرفیت های علمی استان و به ویژه مجتمع آموزش عالی میناب در جهت کمک به توسعه و پیشرفت شهرستان میناب بهره می گیریم.

وی با اشاره به مبلمان شهری میناب  تصریح کرد:با استفاده از ظرفیت علمی و آموزشی ضمن بررسی مشکلات پیشروی مبلمان شهری میناب برنامه ریزی های مناسب و دقیق در این زمینه صورت خواهد گرفت.

احمدی دربخش پایانی سخنان خود گفت: سرمایه گذاری در حوزه های علمی کاری بزرگ برای پیشرفت کشور و به ویژه شهرستان میناب است و مسئولین دستگاه ها اداره شهرستان باید برای رفع مشکلات پیش روی خود به نحو مطلوب از آن استفاده کنند.

شایان ذکر است:سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب ،شهردار میناب و دیگر مسئولان از ساختمان اداری، آزمایشگاه ،نماز خانه ،ساختمان دانشکده های در حال ساخت و خوابگاه های دخترانه و پسرانه مجتمع آموزش عالی شهرستان میناب بازدید کردند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2649

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge