چاپ این صفحه

همایش وقف در شهرستان میناب / همه باید واقف باشیم

میناب نیوز: فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: همه باید واقف باشیم.

به گزارش میناب نیوز، محمد احمدی در همایش وقف در شهرستان میناب با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در جامعه اظهارکرد: همایش وقف یکی از برنامه های تشویق و تبلیغ فرهنگ وقف است .

وی افزود: وقف میراث دین مبین اسلام و چشمه جوشان است که می توان با برنامه ریزی در جهت توسعه جامعه، فقرزدایی،عدالت اجتماعی، کارهای اقتصادی و زیربنایی از آن بهره برد .

فرماندار ویژه شهرستان میناب همچنین گفت: وقف نتنها نیاز حال جامعه را تامین می کند بلکه با آینده نگری ،نسل های آینده نیز می توانند از آن استفاده کنند.

وی با بیان این مطلب که باید نگاه توسعه و افق بلند در حوزه وقف داشته باشیم اظهار کرد: الحمد لله با سیاست گذاری ها و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و مسئولین امر در این حوزه گام های بزرگی با کمک واقفان صورت گرفته است.

احمدی با اشاره به تحریم های ظالمانه و اقتصاد مقاومتی گفت: می توان با برنامه ریزی از سرمایه وقف در جهت مقابله با تحریم ها و اجرای اقتصاد مقاومتی استفاده کرد.

وی افزود: امروز شاهد اجرای کارهای بزرگی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و براساس نیات واقفین هستیم که باعث منشا خیر و برکت در جامعه ایران اسلامی شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب همچنین گفت: در راستای ترویج مسائل فرهنگی،اجتماعی، فرهنگ قرآنی و دیگر حوزه ها اقدامات قابل تحسین توسط سازمان اوقاف و امور خیریه صورت گرفته است.

وی دربخش پایانی سخنان خود ضمن تشکر و قدردانی از واقفین تاکید کرد: همه باید واقف باشیم و اندوخته ای برای دنیا و آخرت خود فراهم کنیم .

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2661