امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی به شکل هنرمندانه و خلاقانه منعکس شود

میناب نیوز: استاندار هرمزگان با بیان اینکه خدمات بسیاری از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته در سراسر ایران اسلامی ارائه شده است، گفت: خدمات و دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی باید به شکل هنرمندانه و خلاقانه به ویژه برای نسل جوان مطرح شود.

به گزارش میناب نیوز،فریدون همتی در نشست ستاد هماهنگی برگزاری برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان هرمزگان، اظهار کرد: ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی جهت ایجاد فضایی با نشاط در جامعه و خنثی نمودن توطئه های دشمنان است.

وی با بیان اینکه خدمات بسیاری از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته در سراسر ایران اسلامی ارائه شده است، افزود: خدمات و دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی باید به شکل هنرمندانه و خلاقانه به ویژه برای نسل جوان مطرح شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: همچنین باید شرایط پیش از انقلاب را برای نسل جوان بازگو کنیم تا جوانان ما بدانند که کشور ما در چه شرایطی قرار داشت و امروز به چه پیشرفت های قابل توجهی دست یافته ایم.

همتی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران توانست تحولات بزرگی را در کشور ما رقم بزند و به برکت این انقلاب، ایران اسلامی در عرصه های مختلف رشد و توسعه ای چشمگیر را تجربه کرده است و شاهد عمران و آبادانی سراسر کشور بوده ایم.

وی گفت: کشور ما با تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سمت استقلال سیاسی و اقتصادی گام برداشت و امروز ایران اسلامی یکی از قدرت های مطرح در سطح جهان و منطقه محسوب می شود که به دنبال امنیت پایدار و صلح برای همسایگان خود و دیگر کشورهاست.

استاندار هرمزگان وحدت و انسجام را رمز موفقیت ملت ایران دانست و بیان داشت: با اتحاد می توان توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان را خنثی نمود و اتحاد و انسجام مردم باید محور برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

همتی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی مختلف در قالب کمیته های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ریزی مناسبی برای دهه فجر انجام دهند و خدمات صورت گرفته در حوزه کاری خود را به اطلاع مردم برسانند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2690

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge