امروز: چهارشنبه 29 فروردين 1403 برابر با 16 آوریل 2024

دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به فرهنگ ایثار و شهادت دارد

میناب نیوز: نماینده عالی دولت در شهرستان میناب گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

به گزارش میناب نیوز، محمد احمدی در جلسه جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید عمومی و فراگیرشود و امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود : سندی که در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت تعریف شده است یک سند راهبری در جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است .

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تصریح کرد: آنچه امروز  انقلاب اسلامی ایران را حفظ کرده است حرکت در راستای فرهنگ ایثار و شهادت می باشد.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سال جاری بیش از 20 یادواره شهدا در شهرستان میناب برگزار شده است که با برنامه ریزی های صورت گرفت تا پایان سال نیز چندین یادواره در این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این یادواره ها نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان جامعه ایران اسلامی است .

فرماندار ویژه شهرستان میناب همچنین در پایان گفت: دستگاه های اجرایی در شهرستان میناب اقدامات قابل توجهی در این خصوص انجام داده اند و با برنامه ریزی های در دستور کار این اقدامات مستمر خواهد بود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2698

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge