چاپ این صفحه

۲۸۰ نفر عضو نظام پرستاری شرق هرمزگان هستند

میناب نیوز: رئیس نظام پرستاری شرق هرمزگان گفت:۲۸۰ نفر عضو نظام پرستاری شرق هرمزگان هستند.

به گزارش میناب نیوز، مرتضی حکمتی در نشست خبری در محل نظام پرستاری شرق هرمزگان در میناب با اشاره به گزارش عملکرد سازمان نظام پرستاری اظهار کرد: تا کنون بیش از ۲۸۰ نفر در قالب گروه‌های پرستاری در بیمارستان‌های شرق استان هرمزگان عضو نظام پرستاری هستند.

وی افزود: دوره‌های آموزش عمومی از جمله کمک بهیاری، دستیار دندان‌پزشکی، نسخه‌خوانی، آموزش بهداشت و آموزش کمک‌های اولیه برگزار شده است.

رئیس نظام پرستاری شرق هرمزگان با اشاره به استقبال از برگزاری کارگاه‌های عمومی و تخصصی در میناب تاکید کرد: عموم مردم از برگزاری این‌گونه کارگاه‌ها آموزش همگانی استقبال چشمگیری داشته‌اند .

وی همچنین گفت: کارگاه‌های تخصصی برای پرستاران با حضور اساتید برجسته، پرستاران نیز برگزار شده است.

حکمتی افزود: برای اولین بار آزمون علمی پرستاران شرق استان با حضور بیش از ۱۰۰ نفر برگزار شد و در پایان از ۱۰ نفر از برگزیدگان تجلیل شد.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های صورت‌گرفته در دوره دوم هیئت مدیره نظام پرستاری شرق استان در خصوص افتتاح مهمانسرا در جزیره قشم بوده است.

رئیس نظام پرستاری شرق هرمزگان با بیان اینکه در این راستای امور خیرخواهانه در آغاز مهرماه 96، یک‌هزار بسته لوازم‌التحریر و ۳۰۰ بسته نیز در ابتدای سال جاری در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع کرده است.

حکمتی در پایان تصریح کرد: تعداد بالای بیماران و کمبود تعداد پرستار از جمله مشکلات پرستاری در شرق استان است که امید است با مرتفع شدن مشکلات پرستاران انگیزه آنان نیز برای ادامه کار دوچندان شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2710