امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

شهرستان میناب آماده استقبال از مهمانان نوروزی

میناب نیوز: نماینده عالی دولت در شهرستان میناب گفت: شهرستان میناب آماده استقبال از مهمانان نوروزی می باشد.

به گزارش میناب نیوز، محمد احمدی در حاشیه بازدید از تفرجگاه ها ،پارک ها و دیگر اماکن رفاهی  اظهار کرد : شهرستان میناب بی صبرانه منتظر بهار و مسافران عید نوروزی است و همه باید در احیای آیین هایی که به نوروز نزدیک هستند نیز کوشا باشیم و از این آیین ها که موجب شادی ، جشن و سرور شهروندان می شوند، استفاده کرد.

وی افزود: در تعطیلات بویژه عید نوروز مسافران و گردشگران زیادی از سراسر کشور به میناب سفر می کنند که باید تلاش کنیم میزبان خوبی برای آنها باشیم و همه مسافرانی که این شهرستان را برای مقصد سفر انتخاب می کنند در برگشت با خاطره خوبی از این شهرستان برگردند.

وی با بیان اینکه همه تدابیر لازم برای پذیرائی از مسافران و گردشگران پیش بینی شده است، گفت: برای اسکان مسافران امکانات مختلف ازجمله مدارس ،پارک ها و هتل ها برای میهمانان نوروزی در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

نمانیده عالی دولت در شهرستان میناب اظهار کرد: بروشور اماکن و جاذبه های طبیعی و گردشگری شهرستان تهیه شده و علاوه بر این ها پایانه های مسافربری، غذاخوری ها و مهمانپذیرها نیز آماده ارائه خدمات لازم به مسافران است.

وی افزود: برپائی ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی در مبادی ورودی میناب از دیگر برنامه های است که با همکاری شهرداری ، جمعیت هلال احمر و دیگر ادارات برای استقبال از مسافران نوروزی تدارک دیده شده است.

فرماندار ویژه شهرستان میناب در پایان  تصریح کرد: همه نهادهای خدمات رسان این شهرستان از قبیل مراکز بهداشتی، تعزیرات حکومتی، صنعت معدن و تجارت، میراث فرهنگی، راه و شهرسازی، هلال احمر و نیروهای انتظامی از آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز برخوردار هستند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2734

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge