امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 19 آوریل 2024

حضور معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه / همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان /وجود بهترین فرصت ها برای تبلیغ و تشویق سرمایه گذاری در استان هرمزگان

میناب نیوز:معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: بهترین فرصت ها برای تبلیغ و تشویق سرمایه گذاری در استان هرمزگان وجود دارد.

به گزارش میناب نیوز،انصاری در همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان، عنوان کرد: هرچه نعمت است از فرصت‌های اقتصادی بسیار گسترده تا جاذبه‌های گردشگری متنوع در استان هرمزگان وجود دارد.

وی ادامه داد: این استان باید کمک حال اقتصاد کشور باشد، پس باید مشکلات را شناسایی کنیم و تلاش‌های اقتصادی بیشتری را شاهد باشیم.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه افزود: بزرگترین بندر کشور و گل سر سبد موقعیت جغرافیایی کشور در این استان قرار دارد.

انصاری بیان داشت: بندرعباس از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین و پرظرفیت ترین بندرهای دنیا در خلیج فارس بوده است و محیطی شناخته شده تلقی می‌شود.

وی گفت: سفارتخانه ها و کشورهایی که علاقه به سرمایه گذاری دارند را تشویق به سرمایه گذاری می کنیم.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: بهترین فرصت ها برای تبلیغ و تشویق سرمایه گذاری در استان هرمزگان وجود دارد و ‌نمایندگی های ما آمادگی کامل برای همکاری را دارند.

انصاری بیان داشت: وزارت امورخارجه با توجه به تجربیات خود در این زمینه قدم های خوبی برداشته است و این همایش فرصتی ناب برای شناسایی توانمندی های استان هرمزگان می باشد.

وی اضافه کرد: پیشنهاد می کنم حضور در بازار عراق را در اولویت خود داشته و یکی از تضمین های موجود حضور در بازار عراق باشد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2762

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge