امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

حضور رئیس سازمان جهانی آتیک / همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان / نه به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران

میناب نیوز: رئیس سازمان جهانی آتیک گفت: به عنوان رئیس سازمان جهانی آتیک که متشکل از ۵۳ کشور است به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران «نه» می‌گوییم.

به گزارش میناب نیوز، ساهین عزیز رئیس سازمان جهانی آتیک در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان، عنوان کرد: تشکر ویژه از همتی استاندار هرمزگان و آباد مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان برای دعوت ما به این همایش دارم.

وی افزود: از جان باختن تعدادی از مردم کشور ایران در جریان سیل‌های اخیر اظهار تاسف و همدردی داریم.

رئیس سازمان جهانی آتیک ادامه داد: بلای اصلی جهان آمریکاست و امیدوارم با همکاری همدیگر با بلایی چون آمریکا بتوانیم مقابله کنیم.

ساهین عزیز بیان داشت: باید توجه داشت که باید روز به روز بر همکاری دو ‌کشور ترکیه و ایران اضافه شود.

وی گفت: در جریان بازی‌های کثیف و ناجوانمردانه‌ آمریکا علیه ایران هستیم و ما در کنار ایران خواهیم بود و از این کشور حمایت خواهیم کرد.

رئیس سازمان جهانی آتیک تصریح کرد: به عنوان رئیس سازمان جهانی آتیک که متشکل از ۵۳ کشور است به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران «نه» می‌گوییم.

ساهین عزیز افزود: استان هرمزگان مقصد خوبی برای گردشگری است و باید به این ظرفیت در این استان بیشتر توجه شود.

وی گفت: برای افزایش تجارت، خواهرخواندگی شهرها و استان‌ها بسیار حائز اهمیت است و امضای پروتکل های همکاری بین شهری سبب پیشرفت در مناطق مورد نظر می‌شود و تجارت و گردشگری را افزایش خواهد داد.

رئیس سازمان جهانی آتیک خاطرنشان کرد: برای همکاری متقابل با این استان امیدواریم و مطمئنیم موقعیت‌های خوبی در انتظار هر دوی ماست.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2763

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge