امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

تکمیل طرح های اقتصادی بالای 60 درصد در استان هرمزگان

میناب نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: طرح‌های اقتصادی که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند در اولویت نخست برای تخصیص اعتبارات و اجرایی شدن، قرار دارد.

به گزارش میناب نیوز، خلیل قاسمی گفت: استان هرمزگان به عنوان قطب صنعت کشور بالغ بر909 واحد صنعتی دارد که27 هزار نفر به طور مستقیم در استان مشغول فعالیت هستند، به طوری که استان هرمزگان از لحاظ سرمایه گذاری رتبه نخست کشوری دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در ادامه عنوان کرد: تعداد 91 طرح بالای 60 درصد در استان هرمزگان با حجم سرمایه گذاری بیش از 16 هزار میلیارد ریال و ظرفیت اشتغالزایی مستقیم دو هزار و 392 نفر که امیدواریم با همکاری مسئولین ذیربط شاهد بهره‌برداری از این طرح‌ها در سالجاری باشیم.

وی افزود: از 91 طرح بالای 60 درصد در استان هرمزگان 34 طرح در حوزه صنایع معدنی، 18 طرح در حوزه صنایع فلزی و دریایی و 39 طرح در حوزه صنایع غیر فلزی در حال تکمیل شدن هستند.

قاسمی با تاکید بر حمایت از طرح های بزرگ و واحدهای تولیدی که اشتغال پایدار ایجاد می کنند اظهار کرد: باید تلاش شود تا با پرداخت اعتبار و تسهیلات به طرح های بالای 60درصد ضمن تکمیل واحدها، زمینه اشتغال را برای جوانان در استان فراهم کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه که به بخش تولید وارد می‌شود، با تلاش بخش خصوصی مجموعه استان ، در خصوص تعداد جوازهای تاسیس که صادر شده، رشد 50 درصدی در استان وجود دارد که نشان‌دهنده امید به آینده در صنعت این استان بشمار می رود.

وی در ادامه به اعطای تسهیلات به بنگاههای اقتصادی اشاره کرد و افزود: واحدهای صنعتی و معدنی و اصناف تولیدی جهت اخذ تسهیلات ، مشمول یارانه سود برای افزایش تولید و اشتغال می توانند با مراجعه به حوزه مربوطه در ادارات شهرستانی نسبت به تکمیل مدارک و ثبت درخواست در سامانه www.behinyab.ir اقدام نمایند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پایان گفت : یارانه سود شامل طرح های با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد و واحدهایی می شود که نیاز به تسهیلات بازسازی و نوسازی دارند .

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2778

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge