چاپ این صفحه

گاز رسانی شهرک صنعتی میناب صورت گیرد

میناب نیوز: استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت:هر چه سریع تر باید گاز رسانی شهرک صنعتی میناب صورت گیرد.

به گزارش میناب نیوز،محمد احمدی در نشست هم اندیشی با خبرنگاران شهرستان میناب  با اشاره به جایگاه رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران در جهت توسعه شهرستان میناب گام بردارند.

وی در خصوص روابط عمومی های ادارات شهرستان میناب افزود: مسئولان وکارشناسان روابط عمومی ادارات شهرستان میناب ضمن اطلاع رسانی به موقع ارتباط خود را با رسانه باید افزایش دهند.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به پنج شنبه بازار میناب تصریح کرد: پنجشنبه بازار میناب ظرفیت بزرگی در جهت اشتغال ، رونق تولید و صنایع دستی برای کشور واستان هرمزگان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص گاز رسانی به شهرستان میناب و شهرک صنعتی میناب گفت: شهرستان های مختلف استان هرمزگان از گاز برخوردار هستند ولی میناب به عنوان دومین شهرستان استان هرمزگان از گاز برخوردار نیست این در حالی است که خط گاز از کنارشهرستان میناب گذشته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب گفت: بنادر شهرستان میناب مظلم واقع شده اند و از امکانات بندری مناسبی برخوردار نیستند در صورتی که بنادر همجوار ما از خدمات بهتری برخوردار هستند.

وی در خصوص جشنواره انبه ویاسمین گل نیز افزود: حمایت های لازم در جهت برگزار شدن این جشنواره در شهرستان میناب صورت خواهد گرفت.

احمدی در بخش پایانی سخنان خود همچنین اظهار کرد : از همه ظرفیت های ممکن در جهت رشد شهرستان میناب استفاده می کنم و حتی چندین جلسه با نخبگان شهرستان میناب در مرکز استان داشته ام که نتایج خوبی به دست آمده است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2831