چاپ این صفحه

اطلاع رسانی های در خصوص پیشگیری از بیماری های پشه آئدس در شهرستان میناب انجام شود / اقدامات خوبی در جهت ساماندهی پنج شنبه بازار میناب در حال انجام است

میناب نیوز:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: اطلاع رسانی های لازم در خصوص پیشگیری از بیماری های پشه آئدس در شهرستان میناب انجام شود.

به گزارش میناب نیوز ،محمد احمدی در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان با اشاره به پشه آئدس اظهارکرد: الحمد لله گزارشی در خصوص بیماری های پشه آئدس در کشور و شهرستان میناب داده نشده است .

وی افزود: باید پیشگیری های لازم در این خصوص توسط دستگاه مربوطه صورت گیرد و اطلاع رسانی های لازم از طریق مدارس ،دانشگاه ها، پایگاه های بسیج ، اصناف و دهیاری ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان میناب انجام شود و همچنین بروشور های اطلاع رسانی در ادارات و دیگر نهاد نصب شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر معاون درمان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: در این سفر ضمن بازدید از بیمارستان و عملیات احداث پروژه بهداشت و درمان  در شهرستان میناب قول مساعد در خصوص تسریع در عملیات احداث آنها را داد.

وی همچنین در خصوص ساماندهی دستفروشان گفت: اقدامات خوبی در جهت ساماندهی پنج شنبه بازار میناب در حال انجام است و خواستار تشکیل تیمی جهت رفع مشکل دستفروشان و ساماندهی آنها در پنج شنبه بازار و دیگر نقاط  شهرستان میناب شدند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2893