امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

شمار داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان به ۱۲ نفر رسید

میناب نیوز:رییس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هرمزگان گفت: با ثبت نام چهار دواطلب در دومین روز، شمار داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان به ۱۲ نفر رسید.

به گزارش میناب نیوز، سعید ناجی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: طی این دو روز ۱۵ نفر جهت ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی به حوزه‌های انتخابیه استان مراجعه کردند، که ۱۲ نفر (هشت نفر روز اول و چهار نفر روز دوم) ثبت نام قطعی شدند.

وی افزود: هر چهار دواطلب در روز دوم در حوزه انتخابیه مرکزی هرمزگان ثبت نام کردند که از این شمار سه نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا و یک نفر کارشناسی ارشد و همگی مرد هستند.

ناجی تصریح کرد: از مجموع ثبت نام شدگان در استان، دو نفر در حوزه شرق و ۱۰ نفر در حوزه مرکزی ثبت نام کردند و از این شمار تنها یک نفر زن است.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: هشت نفر از دواطلبان ثبت نام شده در این دو روز در بازه سنی ۳۰ تا ۵۰ و چهار نفر نیز در رده سنی ۵۰ تا ۷۰ سال قرار دارند و شش نفر دارای مدرک دکترا و شش نفر نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

وی ادامه داد: نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در سه مرکز حوزه انتخابیه بندرعباس ، میناب ، بندرلنگه و ستاد انتخابات کشور از دهم آذرماه آغازشده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2903

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge