امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

بارش ها از اوایل امشب در هرمزگان آغاز می شود/ مردم نکات ایمنی را رعایت کنند/آماده باش دستگاهای اجرایی استان هرمزگان

میناب نیوز:معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی شدید به استان تمامی فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان برای مقابله با هر گونه حادثه احتمالی در آماده باش کامل، قرار دارند.

به گزارش میناب نیوز،رضا مدرس ضمن اعلام این خبر افزود: طبق اخطاریه ۱۰ هواشناسی هرمزگان، با تاثیرموج ناپایدار، از شامگاه امروز پنجشنبه 19دی آغاز و تا یکشنبه 22دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با ورود این سامانه بارندگی به ویژه در جمعه و شنبه در اکثرنقاط استان بارش نسبتا شدید باران، آبگرفتگی معابر،گاهی بارش تگرگ، وزش تندباد شدید و مواج شدن دریا پیش بینی شده است.

مدرس خاطر نشان کرد: به فرمانداران استان تاکید شده با توجه به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی شهری و روستایی، برخورد صاعقه ،طغیان رودخانه های فصلی و سیلابی شدن مسیل ها و مواج شدن دریا در استان، در خصوص اجتناب از رفتن به مناطق مرتفع و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها و همچنین تردد ایمن دریایی اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی پیش رو در استان، مردم هرمزگان باید نکات ایمنی را رعایت و حدالمقدور از تردد های غیر ضروری اجتناب کنند

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2923

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge