چاپ این صفحه

۱۲ ایست بازرسی در شهرستان میناب مستقر شد

میناب نیوز: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: ۱۲ ایست بازرسی در سطح شهرستان  میناب مستقر شد.

به گزارش میناب نیوز، محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۱۲ ایست و بازرسی برای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا در شهرستان میناب  مستقر شد.

وی با بیان اینکه عبور و مرور درون شهرستانی  از امشب با محدودیت‌های سختگیرانه همراه خواهد بود، افزود: از هرگونه تردد غیرضروری جلوگیری می‌شود.

رئیس شورای تامین شهرستان میناب تصریح کرد: ۵ ایست بازرسی در شهر میناب، ۲ ایست بازرسی در سندرک ، ۲ ایست بازرسی در هشتبندی و توکهور  ، ۲ ایست بازرسی در بندزرک ، ۱ ایست بازرسی در تیرور مجموع ۱۲ تیم جهت کنترل ورودی و خروجی های شهرستان میناب در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مستقر شدند .

احمدی افزود : ورود شهروندان به پارک‌ها ، بوستان‌ها و بازار را نیز ممنوع اعلام کرد و با متخلفین طرح فاصله‌گذاری اجتماعی قاطعانه برخورد خواهد شد.

وی با تجلیل از تمامی دست‌اندرکاران مقابله با بیماری ویروس کرونا در میناب  اضافه کرد: عبور از بحران بیماری ویروس کرونا نیازمند مشارکت ، همکاری و همراهی آحاد  جامعه است.  امیدواریم همه مردم عزیز با مسئولین و خادمین خودشان همکاری و همراهی کنند تا ان شاءالله بزودی جشن نابودی بیماری ویروس کرونا را برگزار کنیم .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2961