امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

سرپرست دفتر هماهنگی امور توسعه جزایر استانداری هرمزگان منصوب شد

میناب نیوز: استاندار هرمزگان با صدور حکمی محمد حردان را به سمت سرپرست دفتر امور توسعه جزایر استانداری هرمزگان منصوب کرد.

میناب نیوز: فریدون همتی استاندار هرمزگان در این حکم خطاب به محمد حردان آورده است: 

با استعانت از ایزد منان و با توجه به تعهد و تخصص و شناخت جنابعالی نسبت به جزایر استان، بنا به پیشنهاد معاون هماهنگی امور عمرانی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دفتر هماهنگی امور توسعه جزایر استانداری منصوب می‌شوید.

امید است، با اتکال به خداوند متعال و در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و تحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی، در چارچوب وظایف قانونی از جمله تدوین و پیگیری طرح های توسعه‌ای متناسب با زیرساخت های جزایر و بررسی و شناسایی راه های جلب مشارکت شهروندان و بخش خصوصی به منظور ارتقاء سطح خدمات عمومی و سرمایه‌گذاری در توسعه عمران جزایر موفق و موید باشید.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه احدیت مسئلت می نمایم. 

 شایان ذکر است؛ محمد حردان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران و دکترا مدیریت کسب و کار است و سوابق مختلف مدیریتی و اجرایی در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) از جمله رئیس دفتر فنی، سرپرست سرمایه‌گذاری منطقه ویژه کشتی سازی، سرپرست حوزه پدافند غیرعامل و HSE و مدیر توسعه زیرساخت‌ها و پشتیبانی را در کارنامه دارد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2973

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge