امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

افزایش حوزه های امتحانی شهرستان میناب به ۲۲حوزه

میناب نیوز:سعیده کریمی گفت :در راستای اجرای دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی، ۶ حوزه امتحانی دیگر در شهرستان میناب افزایش یافت.

به گزارش میناب نیوز، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان میناب در حاشیه نشست اضطراری ستاد امتحانات خرداد ماه، اظهار کرد: حوزه های امتحانی از ۱۶ به ۲۲ حوزه افزایش یافته و این تصمیم با توجه به شیوع کرونا ویروس کویید ۱۹ و اجرای دقیق تر پروتکل های بهداشتی در مدارس و حوزه های امتحانی خرداد ماه اتخاذ شد.

وی حفظ فاصله گذاری اجتماعی و اطمینان خاطر اولیا و دانش آموزان را از دلایل افزایش حوزهای امتحانی برشمرد و تصریح کرد: حضور همراه با آرامش دانش آموزان در حوزه های امتحانی مهمترین موضوعی که ما باید آن را دنبال کنیم.

سعیده کریمی عنوان کرد: تمامی حوزه های امتحانی قبل و بعد از برگزاری امتحانات ضدعفونی و گندزدایی می شوند و دانش آموزان با رعایت کامل اصول بهداشتی و همراه داشتن ماسک و دستکش وارد حوزه های امتحانی خواهند شد.

کریمی خاطر نشان کرد: تمامی حوزه های امتحانی پایه نهم و دوازدهم به طور مستمر و میدانی توسط تیم کارشناسان، مورد بازدید و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

گفتنی است یک هزار و ۷۰۰ داوطلب پسر و دختر پایه دوازدهم در امتحانات نهایی شهرستان میناب شرکت خواهند کرد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2985

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge