چاپ این صفحه

باید واقعیت ها را به مردم بگوییم / تا دست جریان انحراف رو شود

میناب نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میناب گفت: باید واقعیت ها را به مردم بگوییم تا دست جریان انحراف رو شود.

به گزارش میناب نیوز، سرهنگ پاسدار طالب احمدی‌نیا در گفتگو با میناب نیوز گفت : فشار حداکثری شکست خورد، اگر جریان تحریف شکست بخورد، تحریم‌ها هم می شکند.

 

وی افزود :با استعفای برایان هوک مسئول میز اقدام علیه ایران نشان دهنده اوج سردرگمی میز نشینان آمریکای،عبری و عربی در مواجهه با ایران بزرگ اسلامی است.

احمدی نیا عنوان کرد:فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی ایران به صرف ایجاد تغییر در رفتار و عقب نشینی نظام اسلامی از مواضع  اصولی خود با شکست فاحشی  مواجه شد اگر با روشنگری و بصیرت افزایی و عمومی جریان تحریف هم بشکند قطعاً تحریم‌ها هم خواهد شکست.

وی تصریح کرد:آدرس غلط جریان تحریف  والقای راه حل  سازش با غرب برای رفع مشکلات فریب آشکار ملت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میناب افزود:باید واقعیت ها را به مردم بگوییم تا دست جریان انحراف رو شود استکبار با عوامل تحریف خود به دنبال قالب کردن پاسخ های غلط در برابر سوال های جدی مردم در حوزه مشکلات و شرایط فعلی کشور است و ایستادگی و مقاومت بر پایه توکل به خدا و توجه به توان داخلی راه حل مشکلات کشور است.

وی در پایان گفت :نهضت تبیین باید بیش از گذشته فعال شود تا بتوانند در مقابل موج جدید تحریف ها پناهگاه امن ذهنی برای مردم جهت حفظ روحیه ایستادگی در مقابل تحریم ها ایجاد کند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3022