امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

سالگرد ارتحال حجت الاسلام و المسلمین عباس عباسی در میناب برگزار شد

میناب نیوز : سالگرد ارتحال حجت الاسلام و المسلمین عباس عباسی در میناب برگزار شد .

به گزارش میناب نیوز،حجت الاسلام و المسلمین پولادی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان،ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد (ع) و اسارت اهل بیت علیه السلام در این مراسم اظهار کرد: حجت الاسلام و المسلمین عباس عباسی یک شاگرد حقیقی مکتب اهل بیت و به معنای واقعی یک سرباز حقیقی ولایت بودند.

وی افزود : بندگان باید تحت امر ولایت خدا باشند و انسان اگر به ولایت خدا تن داد به ولایت هستی تن داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) گفت : امروز علمدار علم امام حسین (ع) برپا کننده ولایت است که همان تجلی حاکمیت خداست.

وی افزود: این ولایت امام است که ما را به قرب الهی می رساند.

حجت الاسلام و المسلمین پولادی تصریح کرد : در عالم هستی یک عالم یک سید بزرگوار با دست خالی به لحاظ مادی دست خالی بود ولی علم ولایت را بر دست گرفت چون ولایت خداست پیروز شد.

وی گفت:امروز در نظام اسلامی و ولایت فقیه همان ولایت رسول خداست و مردم پای کار هستند و با تمام وجود از غرب زدگی خسته هستند.

این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، مجید سلحشور سرپرست معاونت استانداری و فرماندار ویژه شهرستان میناب ،طالب احمدی نیا فرمانده مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان میناب، دیگر مسئولان و جمعی از مردم ولایتمدار با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد جامع امام  (ره) شهرستان میناب برگزار گردید.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3033

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge